به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مزایای استفاده از آموزش مجازی، آموزش به شیوه زنده و غیر زنده در این فضا و تمهیدات و چالشها برای آموزش مجازی از جمله موضوعهایی است که در شماره جدید نشریه «ایست رسانهای» به آن پرداخته شده است.
همچنین در این شماره، آمارهایی از درآمد و بازار محصولات آموزش الکترونیکی جهان در سال ۲۰۱۶ و بالاترین نرخ رشد محصولات آموزش الکترونیکی در دنیا، بیان شده است.
نشریه «ایست رسانهای» به همت فرهنگسرای رسانه و شبکههای اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانهای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانوادهها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه شبکههای اجتماعی، تدوین و تولید شده است، به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هر هفته در فرهنگسراها، خانههای فرهنگ، مساجد، ایستگاههای مترو، مدارس، دانشگاهها، مراکز فرهنگی، هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب میشود.
نشریه «ایست رسانهای» در فضای مجازی و شبکههای اجتماعی مختلف نیز منتشر میشود و تا کنون شمارههای قبلی نشریه، میلیونها بازدید کننده داشته است.
در این نشریه موضوعهای گوناگون پیرامون فضای مجازی و مسائلی که در این فضا و شبکههای اجتماعی به وجود میآید، مورد توجه قرار میگیرد.
تاکنون علاوه بر پیش شماره این نشریه با موضوع اثرات فضای مجازی بر سبک زندگی، شمارههای دیگر این هفته نامه با موضوعهای حیا و اخلاق در فضای مجازی، خانواده اولین کلینیک سواد رسانه، کارآفرینی در فضای مجازی و مدیریت زمان در فضای مجازی منتشر شده است.
سازمانها و مراکزی که علاقهمند به دریافت نشریه «ایست رسانهای» هستند، میتوانند برای هماهنگیهای لازم با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند.