يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۸
کد خبر: ۹۰۶۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
فرهنگسرای مهر برگزار می‌کند:
فرهنگسرای مهر سومین دوره ویژه برنامه «جستاری در موسیقی» را با حضور هنرمند عاشیق ایمران حیدری از ۱۴ دی ماه به مدت سه روز برگزار می‌کند.
کارگاه تخصصی موسیقی عاشیقی آذربایجانی (مسترکلاس)به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای مهر کارگاه تخصصی موسیقی آذربایجانی را با مشارکت خانه موسیقی ایران و با حضور استاد عاشیق ایمران حیدری استاد ساز قوپوز، مدرس و آهنگساز، سخنرانی حسین محمدزاده صدیق؛ استاد دانشگاه، نویسنده و پژوهشگر و محمدرضا درویشی؛ پژوهشگر، آهنگساز و مولف دایره المعارف سازهای ایرانی برگزار می‌کند.

در این کارگاه آموزشی که ۱۴ تا ۱۶دی ماه از ساعت ۱۷:۳۰ در فرهنگسرای مهر برگزار می‌شود، در روز اول به ادبیات عاشیقی و قوپوزنوازی، روز دوم موسیقی عاشیقی و قوپوز و روز سوم به اجرای موسیقی عاشیقی و سخنرانی استادان پرداخته می‌شود و در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور در کارگاه داده می‌شود.
 
تقدیر از سال‌ها تلاش و فعالیت استاد عاشیق ایمران حیدری در حوزه موسیقی عاشیقی آذربایجانی با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان از دیگر بخش‌های برنامه اختتامیه است.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و شرکت در دوره می‌توانند به نشانی اینترنتی  mehr.farhangsara.ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی @farhangihonari19 مراجعه کنند. شماره تماس۵۵۰۳۳۹۰۰ و ۵۵۰۳۷۷۹۹ آماده پاسخگویی به سوالات علاقه‌مندان است.

نظر شما