سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۱
کد خبر: ۹۰۸۹۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
سلسله نشست‌های «مهربان باش» به منظور آموزش کنترل خشم، رویارویی با پرخاشگری و ایجاد مهارت ارتباطی در روند زندگی ویژه دانش آموزان و اولیا در مدارس منتخب منطقه ۱۴ برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، افشین مشایی رییس خانه فرهنگ فرشته آزادی و مسئول اجرای برنامه با اعلام این خبر خشم و اضطراب را رفتارهای هشدار دهنده دانست و گفت : با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ایجاد خشم‌های کنترل نشده به عنوان یکی از مهمترین عوامل  تخریب کننده که موجب عدم توانایی در پذیرش نظرات مخالف و روابط میان فردی در سطح جامعه و خانواده است دومین دوره از سلسله نشست‌های «مهربان باش»، زمستان سالجاری در مدارس منتخب منطقه 14 برگزار می‌شود.
 
وی گفت: در هر مدرسه سه نشست ویژه دانش‌آموزان و دو نشست ویژه اولیا در روزهای پایانی هفته با موضوع‌های شناخت خشم به عنوان یک  هشدار دهنده طبیعی، آموزش کنترل خشم و رویارویی با پرخاشگری، مهارت ارتباطی و تاثیر آن بر روند آموزشی و تحصیلی، موفقیت‌های فردی و شناخت و هدف گذاری‌های صحیح والدین و پرخاشگری‌های نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.
رییس خانه فرهنگ فرشته آزادی ادامه داد: از 15 نشست که در دبیرستان‌های پسرانه «شهید رجایی»، «کمال وجودی» و «امام رضا (ع)» با حضور مشاوران خانواده و کارشناسان گروه روانشناسی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می شود 9 نشست برای دانش آموزان و 6 نشست به آموزش اولیاء اختصاص دارد .

خانه فرهنگ فرشته آزادی در بزرگراه شهيد محلاتي، بلوار پاسدار گمنام غربي، ميدان امام حسن مجتبی (ع )، خیابان فرشته آزادی واقع است . 

نظر شما