شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۵
کد خبر: ۹۱۰۶۰
|
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
نشست «جریان شناسی هنر و ادبیات انقلاب» به مناسبت سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب شنبه ۹ بهمن ساعت ۱۵ با حضور شهرام گیل آبادی رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در خانه موزه شهید مطهری برگزار می‌شود.
«جریان شناسی هنر و ادبیات انقلاب» در خانه موزه شهید مطهریبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بررسی زوایای هنر مختلف در حوزه‌های مرتبط با رشته هنر و ادبیات پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، رشد و شکوفایی جریان‌های هنری و ادبیات در سال‌های اخیر، مکاتب تأثیرگذار بر دو حوزه هنر و ادبیات و چگونگی شکل‌گیری ساختارهای فکری به هنر و ادبیات در دوران شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون برخی از عناوین نشست «جریان شناسی هنر و ادبیات انقلاب» است که با حضور شهرام گیل آبادی مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.  

شهرام گیل آبادی متولد سال ۱۳۵۱ در شهر خرم آباد لرستان است.  وی مدرک خود را تا مقطع فوق لیسانس در رشته کارگردانی از دانشگاه هنر اخذ و  موفق به اخذ مدرک دکتری پژوهش هنر از این دانشگاه شده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به خانه موزه شهید مطهری واقع در خیابان دکتر شریعتی، خیابان دولت، کوچه صدرا  مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۶۳۱۵۸۱ تماس بگیرند.
نظر شما