دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۳
کد خبر: ۹۱۰۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
نمایش شاد و موزیکال «تاج محمد و دیوهای سیاه و سفید» به نویسندگی و کارگردانی عبدالرحمن دیه چی در خانه فرهنگ فدک روی صحنه می‌رود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش شاد و موزیکال «تاج محمد و دیوهای سیاه و سفید» به نویسندگی و کارگردانی عبدالرحمن دیه چی با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و آموزش نکاتی به آنها از طریق نمایش هر روز صبح ویژه مدارس و بعدازظهر برای همه کودکان در سالن تئاتر خانه فرهنگ فدک اجرا می‌شود. 
 
نمایش «تاج محمد و دیوهای سیاه و سفید» داستان فردی است به نام تاج محمد که از شدت سرما و گرسنگی و به اجبار همسرش برای شکار و تهیه هیزم روانه جنگل می‌شود و...

نمایش کودک و نوجوان «تاج محمد و دیوهای سیاه و سفید» با هدف گسترش فرهنگ صبر، شجاعت و دوری جستن از ترس و تنبلی از روز چهارشنبه ۶ بهمن تا پایان بهمن ماه هر روز از ساعت ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ روی صحنه می‌رود.
 
پویا بیگی، فرشته پیرعلی و کیارش جمشیدی عروسک گردانی این اثر را بر عهده دارند. همچنین علیرضا حسین پور طراح صحنه است و ساخت عروسک این نمایش را سپیده اقدامی بر عهده دارد.
 
والدین علاقه مند و تمامی مهدهای کودک برای دیدن این نمایش می‌توانند به میدان رسالت، خیابان شهید مدنی، بعد از تقاطع جانبازان (گلبرگ)، کوچه پارک فدک مراجعه کنند و یا برای رزرو  با شماره  ۷۷۸۱۳۰۰۲ تماس بگیرند.
 
 
 

نظر شما