سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۴
کد خبر: ۹۱۱۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
مجموعه داستان «فقط عاشق، زبان عاشق را می فهمد» از نوشته‌های قاسمعلی فراست با حضور پری رضوی‌یام سه‌شنبه ۱۲ بهمن ساعت ۱۷ در کتابخانه فرهنگسرای شفق همخوانی و بررسی می شود.
همخوانی کتاب « فقط عاشق، زبان عاشق را می فهمد» در شفقبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ مجموعه داستان «فقط عاشق، زبان عاشق را می فهمد» شامل ۸ داستان با نام‌های هر کس گم‌شده‌ای دارد، دو غریبه دو آشنا، عشق در منطقه ممنوع، هر کس کامرانی دارد، عکس، مسافر، نشان و گواهی با سوژه ها و موضوعات مختلف اجتماعی از جمله مسائل خانوادگی، عشق، جنگ و مضامین دیگر است.

قاسمعلی فراست از نویسندگان فعالی است که در زمینه‌های مختلف نویسندگی آثار ارزشمندی به وجود آورده و بسیاری نام او را با کتاب «نخل‌های بی‌سر» می‌شناسند.

«فقط عاشق، زبان عاشق را می‌فهمد» در ۱۵۲ صفحه توسط انتشارات قدیانی منتشر شده است.

همخوانی و بررسی مجموعه داستان «فقط عاشق، زبان عاشق را می فهمد» در قالب نشست ادبی «لذت داستان» با  هدف ارتقا فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

علاقه مندان برای حضور در برنامه می توانند به کتابخانه فرهنگسرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خیابان۲۱ بوستان شفق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88706869 تماس بگیرند.
 
نظر شما