يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۲
کد خبر: ۹۱۱۴۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
کتاب «شرح غم پنهان» در چهل و چهارمین نشست «یک کتاب، یک نویسنده» همزمان با آغاز دهه مبارک فجر روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ساعت ۱۵ در کتابخانه دکتر حسابی با حضور کادر آموزشی و دانش آموزان دبیرستان شهید دخانچی معرفی و بررسی می‌شود.
چهل و چهارمین نشست «یک کتاب، یک نویسنده»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ کتاب «شرح غم پنهان» توصیه‌هایی درباره شعر و شاعری است و مهدی نوری آن را نوشته است.

 این اثر پرده ای از بیانات و توصیه های رهبر معظم انقلاب در محافل ادبی و دیدار با شعرای کشور و همچنین شامل توصیه هایی درباره شعر و شاعری است . «شرح غم پنهان» علاوه بر ذکر خاطرات و نکاتی در خصوص تاریخ شعر و شاعری در ایران و توصیه‌هایی در حمایت از شاعران جوان در راه تولید آثار فاخر ملی و به دور از سطحی نگری، حاوی نکات کلیدی درباره شعر و شاعری در بیان شیوا و شیرین رهبر معظم انقلاب به شاعران و اهالی شعر و شاعری است که با توجه به صبغه ادبی رهبر انقلاب بسیار خواندنی است.

از علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی دعوت می‌شود برای حضور در این برنامه به کتابخانه دکتر حسابی واقع در خیابان ابوذر، خیابان شهید قفیلی، خیابان دکتر حسابی مراجعه کنند.

شماره تماس55717978  برای  آگاهی بیشتر اعلام شده است.
 

نظر شما