يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۲
کد خبر: ۹۱۱۸۱
|
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
همزمان با سومین روز دهه فجر فرهنگسرای گلستان روز پنج‌شنبه ۱۴ بهمن ماه در ویژه برنامه «نغمه عشاق» از خانواده شهدای منطقه ۸ تجلیل می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه برنامه «نغمه عشاق» پنجشنبه‌های هر هفته در فرهنگسرای گلستان اجرا می‌شود. این برنامه با قرائت زیارت پرفیض عاشورا و ذکر مصیبت باقر ربیعی مداح اهل البیت (ع) آغاز و با سخنرانی خطیب مدعو حجت الاسلام وحیدی ادامه پیدا می کند. 
 
در ویژه برنامه این هفته که با حضور شهروندان و خانواده معظم شهدا برگزار می شود از خانواده های شهیدان علی اکبر لطفی ، نصرالله لطفی افشار و سردار شهید حمزه کاظمی شهید مدافع حرم تجلیل خواهد شد. 
 
تا کنون برنامه تجلیل بیش از 220 خانواده شهید با هدف پاسداشت و تکریم خانواده شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره هشت سال ایثارگری و رشادت حماسه آفرینان دفاع مقدس در فرهنگسرای گلستان برگزار شده است.
 
این مراسم صبح روز پنجشنبه 14 بهمن ساعت 7:30 در فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک ، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان برگزار می شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشترمی توانند با شماره تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.

نظر شما