سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۸
کد خبر: ۹۱۳۱۵
|
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر:
کارگاه تصویرسازی «انقلاب فجر» با رویکرد گرامیداشت ایام الله دهه فجر صبح روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه در نگارخانه شماره ۱ فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
ورکشاپ تصویرسازی «انقلاب فجر» در فرهنگسرای گلستانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ کارگاه تصویرسازی و تایپوگرافی و نقاشی‌خط  «انقلاب فجر» به منظور ترویج فرهنگ شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس با موضوعات «ایثار» و «رهایی» و با تاکید بر محوریت تقویت روحیه استکبار ستیزی مردم مظلوم فلسطین و با تکنیک اجرای تلفیق گواش، کولاژ، چاپ ترافارد و تایپوگرافی بر روی بوم با سبک انتزاعی، سمبولیک، آبستره و رئالیسم اجرا می‌شود.

در این نشست هنرمندان و استادان به خلق آثار نقاشی با تکنیک آبرنگ، مدادرنگی و اکرلیک با موضوع «انقلاب، ایثار، شهامت، رهایی، شهادت» و همین‌طور خلق آثار بدیع در خوشنویسی خواهند پرداخت.

هنردوستان می‌توانند آثار خود را برای ارائه به استادان و رفع اشکالات و ایرادات احتمالی به همراه داشته باشند.

 
علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه می‌توانند صبح روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه ساعت ۹ به فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، پایین‌تر از میدان هلال احمر، خیابان گلستان، ضلع شمالی بوستان فدک مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۱۳۸۰۲ تماس بگیرند.

نظر شما