دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۸
کد خبر: ۹۱۳۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
چهل و پنجمین نشست برنامه «یک کتاب، یک نویسنده» در فرهنگسرای بهاران به بررسی کتاب «رهبری آموزشی» (رویکرد ده دقیقه‌ای) نوشته رابرت اچ پالستینی ترجمه علی علاقه بند می‌پردازد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، چهل و پنجمین نشست «یک کتاب یک نویسنده» در روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ساعت ۱۵ در کتابخانه فرهنگسرای بهاران برگزار می‌شود و به بررسی کتاب «رهبری آموزشی» (رویکرد ده دقیقه‌ای) اختصاص دارد.

این کتاب به نوع رهبری و مدیریت و شناسایی نیازهای افراد تشکیل دهنده یک سازمان اجتماعی پرداخته است. در بخشی از این کتاب آمده: تشویق و توبیخ، هر دو وقتی خیلی دقیق و روشن باشد، می‌تواند در منشاء اثربخش انگیزش واقع شوند و هرگز نباید قدر و یا ارزش کسی را مورد انتقاد قرار دهید.

این اثر توسط دکتر علی علاقه بند، مترجم شناخته شده حوزه علم مدیریت آموزشی ترجمه شده است و در ۱۲۲ صفحه و قطع وزیری توسط نشر ویرایش به چاپ رسیده است.

از علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتاب‌خوانی دعوت می‌شود برای شرکت در این نشست به فرهنگسرای بهاران واقع در میدان ابوذر، انتهای سجاد جنوبی، میدان بهاران، بوستان بهاران مراجعه کنند و شماره تماس ۶۶۲۱۸۵۶۸ برای آگاهی بیشتر اعلام شده است.
 

نظر شما