شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۱
کد خبر: ۹۱۳۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
کتابخانه شهدای حصارک در آخرین اجرای کارگاه زمستانی داستان‌نویسی حافظان گنجینه مسابقه داستانک‌نویسی ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌کند.
مسابقه داستانک‌نویسی در کتابخانه شهدای حصارکبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه‌ داستان‌نویسی «حافظان گنجینه» پنج‌شنبه ۲۱ بهمن‌ماه ساعت ۱۰ با حضور عزت‌اله الوندی نویسنده و کارشناس ادبی کودک و نوجوان و جمعی از دانش‌آموزان مقطع سوم تا ششم دبستان در کتابخانه شهدای حصارک برگزار می‌شود.
 
در نشست‌های پیشین فنون داستان‌نویسی به کودکان و نوجوانان آموزش داده شد و آن‌ها با توجه به نکاتی که در این کارگاه فرا گرفتند، داستان‌هایی را خلق کردند که توسط کارشناس برنامه خوانش و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
 
در برنامه پایانی «حافظان گنجینه» دانش‌آموزان در مسابقه داستانک‌نویسی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و بهترین داستان نوشته شده توسط عزت‌اله الوندی معرفی خواهد شد.
 
کارگاه حافظان گنجینه پنج‌شنبه‌های هر هفته با هدف آموزش اصول داستان‌نویسی، ایجاد خلاقیت و توانمندی در نوجوان از طریق نوشته‌های خودشان، کشف استعدادهای نهفته، رشد استعدادهای نهفته و ایجاد انگیزه‌ نویسندگی با روشی کاملاً خلاقانه در تقویت خودباوری در کتابخانه شهدای حصارک برپا شد.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه به کتابخانه شهدای حصارک واقع در جنت‌آباد شمالی، بلوار سیمون بولیوار، نبش ایرانشهر شمالی مراجعه کنند و یا با شماره 44832747 تماس بگیرند.
نظر شما