دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۲
کد خبر: ۹۱۶۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
نمایشنامه «سندرم سفارشی» به نویسندگی و کارگردانی فرید آندستا با هدف حمایت از بیماران مبتلا به سرطان موسسه نسیم سبز حیات شنبه هفتم اسفند در فرهنگسرای فردوس خوانش ‌شد.
روایتی دراماتیک از سرطان در «سندرم سفارشی»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست نمایشنامه‌خوانی «سندرم فراموشی» شنبه هفتم اسفندماه با حضور چهره‌های شاخص فرهنگی، علمی، سیاسی و مذهبی از جمله الهه راستگو عضو شورای اسلامی شهر تهران، سرهنگ عبیری فرمانده بسیج ناحیه قدس تهران و سرهنگ ساداتی جانشین فرماندهی بسیج ناحیه قدس تهران، حسین محب اهری، فرج‌الله گل‌سفیدی و سیامک اشعریون بازیگر، انیسیان رییس بیمارستان ابن‌سینا و جمعی از پزشکان و اعضای هیات‌مدیره بیمارستان ابن سینا، رییس موزه وصل شیراز، جمعی از مدیران شهرداری و خیرین منطقه ۵ اجرا شد.
  
فرید آندستا نویسنده و کارگردان نمایشنامه «سندرم سفارشی» با اشاره‌ای به داستان این نمایشنامه گفت: پس از شنیدن قصه واقعی زندگینامه این پرستار جوان تصمیم به نوشتن و اجرای این داستان در قالب نمایشنامه خوانی گرفتم.
 
در ادامه این نشست هنرمندانی همچون آتش تقی‌پور، امید زندگانی، فاطمه شکری، فلور نظری، شهرزاد عبدالمجید، لاوانیا هرمزیان و فرید آندستا نمایشنامه سندروم سفارشی را نقش‌خوانی کردند و با اجرای زیبای خود که به حسین محب اهری از بازیگران پیشکسوت کشورمان تقدیم کردند،مخاطبان این برنامه را تحت تاثیر قرار دادند.
 
 الهه راستگو عضو شورای اسلامی شهر تهران با خرید پوستر برنامه «سندروم سفارشی» منقش به امضای هنرمندان حاضر در برنامه از بیماران مبتلا به سرطان حمایت و در این امر شرکت کرد.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات از برنامه‌های فرهنگسرای فردوس می‌توانند به این مرکز واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از نقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و با شماره 44058900 تماس بگیرند.
نظر شما