دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۵
کد خبر: ۹۱۶۶۰
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
رمان «می‌زنیم ، می‌خوریم‌» نوشته مجتبی موسوی کیادهی در چهل و نهمین برنامه «ترنم قلم» فرهنگسرای گلستان عصر روز سه‌شنبه ۱۰ اسفند نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست نقد و بررسی رمان «می‌زنیم، می‌خوریم‌» نوشته مجتبی موسوی کیادهی با حضور نویسنده، علیرضا موحد رحیمی و محمدرضا گودرزی  برگزار می‌شود.
 
مجموعه داستان به هم‌ پیوسته «می‌زنیم/می‌خوریم» جزو معدود کتاب‌هایی است که در روزگار معاصر و زندگی امروزی روستاییانی را که نیمه شهری، نیمه روستایی‌اند، به تصویر کشیده است.
 
داستان‌های کوچک کتاب در کلیّتی که به خاطر پیوستگی مکان و اشخاص ایجاد شده، دنیای آدم‌هایی را نمایش می‌دهد که در حین غریبگی بسیار آشنایند. قصه‌ها طنز دلنشینی دارند و زد و خوردها و ماجراها و بالا و پایین رفتن‌ها یاد قصه‌های پرکشش گذشته را برایمان زنده می‌کند. قصه‌هایی که اکنون به مدد تصویرسازی‌های مدرن، گذشته و امروز را به هم پیوند می‌دهند. 
 
مجموعه داستان «می‌زنیم، می‌خوریم‌» نوشته مجتبی موسوی کیادهی در ۱۱۱ صفحه با بهای ۶۵۰۰ تومان توسط مؤسسه انتشارات نگاه منتشر شده است.
نشست نقد و بررسی این رمان روز سه‌شنبه ۱۰ اسفند ماه، ساعت ۱۷ در کتابخانه فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین تر از میدان هلال احمر برگزار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77827730  تماس بگیرید.

نظر شما