دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۶
کد خبر: ۹۱۸۵۹
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
کارگاه آموزشی «خنده‌درمانی» با شعار با «هم بخندیم به هم نخندیم» در خانه فرهنگ فدک برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه آموزشی «خنده‌درمانی» با هدف آموزش و آشنایی شهروندان با راه‌های کاهش استرس و همچنین ورزش یوگا و اهمیت آن در آرامش افراد با حضور ابوالفضل جمالی و علاقه‌مندان و آموزش تکنیک‌های یوگای خنده و روش‌های مختلف مدیتیشن خنده روز پنجشنبه ۱۹ اسفند ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در خانه فرهنگ فدک برپا می‌شود.

یوگای خنده دانشی است نوپا که اکنون در برخی از کشورهای دنیا به آن پرداخته می‌شود. تمرین‌های یوگای خنده بسیار ساده و در عین حال نیرومند و دگرگون‌کننده است. افزایش اعتماد به نفس، خوشبینی،  برونگرایی، امیدواری به آینده، شهامت، موفقیت، جذابیت و... ازجمله دگرگونی‌هایی است که در پس عمل ساده خندیدن پدیدار می‌شود.

در این کارگاه به گونه‌ای عملی و مطابق با چارچوب‌های آموزشی باشگاه جهانی خنده، روش‌های مختلف خندیدن و پیاده کردن تکنیک‌های گوناگون خنده را به افراد حاضر در جلسه آموزش داده شد.

کارگاه آموزشی «خنده‌درمانی» علاقه‌مندان برای شرکت می‌توانند به نشانی میدان رسالت، خیابان شهید آیت‌الله مدنی، بعد از تقاطع گلبرگ، کوچه بوستان فدک مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۳۰۰۲ تماس بگیرند.

نظر شما