دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۸
کد خبر: ۹۲۰۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
رییس مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری خبر داد:
رییس مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به برگزاری ۱۴۷۷ عنوان دوره آموزشی در سال ۹۶ گفت: این دوره‌ها متناسب با نیاز شهروندان و درخواست مراکز فرهنگی هنری طراحی و تدوین شده است.
ثبت۱۴۷۷ عنوان دوره آموزشی در سال ۱۳۹۶
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری در سال ۱۳۹۶ علاوه بر فعالیت‌های جاری و تخصصی، طرح‌هایی از جمله؛ ساماندهی مراکز مشاوره، آموزش عمومی و فضای مجازی، پارک آموزش کودک، جهاد مهربانی، استانداردسازی تجهیزات و سیستم آموزشی خانه های کودک، آموزش مجازی ویژه معلولان و جانبازان، دوره‌های آموزشی چند رسانه‌ای برای مربیان آموزش، نشریه زبان انگلیسی (TIP TOP) با تاکید بر ترویج زندگی اسلامی ایرانی برای کودکان را با هدف رفع نیاز و استفاده بهینه شهروندان از امکانات آموزش در دستور کار خود قرار داده است. 
 
رویا فتحی رییس مرکز آموزش گفت: دوره‌های طراحی شده آموزشی توسط استادان دانشگاه و کارشناسان متخصص در چهار حوزه؛ دین و اخلاق، اجتماعی و فرهنگی، ادب و هنر و مهارت‌‌های عمومی و عملی در فرهنگ‌سراها و خانه‌‌های فرهنگ مناطق ۲۲گانه اجرا می‌شود.
   
وی بیان کرد: در حال حاضر با هزار و ۴۷۷ دوره آموزشی که در سامانه آموزش سازمان فرهنگی هنری ثبت شده و در اختیار مراکز قرار گرفته است امکان برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌‌های آموزشی ویژه شهروندان برای تمامی گروه‌‌های سنی وجود دارد. این دوره‌های آموزشی متناسب با نیاز شهروندان و درخواست مراکز در گروه‌‌های اعتقادات، قرآن و حدیث، مهارت‌های اجتماعی، هنرهای صناعی و سنتی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، آفرینش‌‌های خانگی، رایانه، ورزش، آموزش‌های عمومی کودکان و آموزش‌‌های علمی تحصیلی از سوی کارگروه‌‌های تخصصی طراحی و تدوین شده است تا پاسخگوی نیاز شهروندان برای داشتن شهری سالم، پویا و خلاق باشد.
  
وی افزود: یکی دیگر از اقدامات مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری در سال جدید رصد کمی و کیفی فعالیت‌ها و بررسی وضعیت فیزیکی مراکز آموزشی است تا بر این اساس امکان درجه‌بندی این مراکز در سطح مناطق فراهم شود.
   
فتحی بیان کرد: گام‌های مقدماتی این امر در سال گذشته با برپایی کارگروه‌های تخصصی و سرشماری بخش‌های موثر در ارزیابی مراکز آموزش، برداشته شده و در سال جدید با بررسی و تهیه شاخص‌های کارشناسی به جمع‌بندی نهایی خواهد رسید.
  
رییس مرکز آموزش در پایان گفت: با توجه به نظرات رییس سازمان فرهنگی هنری، در سال جاری و با استفاده از قابلیت‌های فضای مجازی، فعالیت‌های خلاقانه و ایده‌های نو این مرکز در مسیر تحول جدید فرهنگی و آموزشی خواهد بود و امیدوارم شاهد اثرات مثبت آن در ارتقای خدمات به شهروندان در سطح کلان شهر تهران باشیم.
  
مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری به نشانی: خیابان کریم خان زند، بعد از تقاطع پل حافظ، نبش کوچه شهید گلابی، شماره ۱۹۵، طبقه پنجم و شماره تلفن: 88909514 است. 

ثبت نام در این دوره‌ها از آغاز شده است و ثبت نام در واحدهای آموزشی فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ مناطق ۲۲گانه تهران انجام می‌شود. شهروندان علاقه‌مند برای اطلاعات بیشتر به نزدیکترین فرهنگ‌سرا یا خانه فرهنگ محل سکونت خود مراجعه کنند یا با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.
نظر شما