دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۳
کد خبر: ۹۲۳۴۵
|
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۷ به مناسبت روز معلم از معلمان و مربیان این منطقه روز ۱۲ اردیبهشت در فرهنگ‌سرای بهاران تجلیل می‌کند.
تجلیل از صاحبان اندیشه و قلم در بهارانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ ۱۲ اردیبهشت در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روز معلم نامگذاری شده است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شهادت استاد مطهری در روز ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ توسط گروه فرقان، این روز به عنوان روز معلم نام نهاده شد، به همین مناسبت فرهنگ‌سرای بهاران ویژه برنامه تقدیر از معلمان و مربیان منطقه ۱۷ را ساعت ۱۶ در سالن همایش فرهنگ‌سرای بهاران برگزار می‌کند.

روز معلم روز پاسداشت عزیزانی است که در سنگر علم و دانش، سربازانی بااخلاص و دانشمند تربیت کردند. نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگوهای اولیه دانش آموزان بسیار مهم جلوه می‌کند، چرا که معلمان جامعه انسان سازان نسل هستند لذا نقش آنان به گفته حضرت امام خمینی(ره) همچون نقش انبیاست برای مردم معلمی شغل و حرفه نیست، بلکه ذوق و هنر توانمندی است. روز معلم روز بزرگداشت عشق و ایثار است.
 
به همین مناسبت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۷ بر آن است تا برای سومین سال متوالی در روز معلم از مربیان و معلمان این منطقه برای تلاش در اعتلای تعلیم و تربیت فرزندان این آب و خاک تجلیل به عمل آورد.

در این برنامه از ۸۰ مربی شاغل در منطقه با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر و تجلیل می‌شود.
نظر شما