شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۷
کد خبر: ۹۲۳۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
«رقص در غبار»، اولین فیلم بلند اصغر فرهادی، چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۷، در فرهنگ‌سرای سرو به نمایش درآمده و نقد و بررسی می‌شود.
«رقص در غبار» اصغر فرهادی نقد می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی رقص در غبار، محصول سال ۱۳۸۱ به عنوان نخستین فیلم سینمایی بلند کارگردان سرشناس ایرانی برنده دو جایزه اسکار در فرهنگ‌سرای سرو به نمایش در آمده و مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

«فرامرز قریبیان»، «باران کوثری» و «یوسف خداپرست» از جمله بازیگران رقص در غبار هستند و داستان فیلم درباره «نظر»، جوان بیست و یکی دو ساله‌ای است که روزی در مینی‌بوس با ریحانه آشنا می‌شود و ازدواج می‌کنند، اما این ازدواج به دلایلی، از جمله حرف‌های ناپسندی در مورد مادر ریحانه منجر به جدایی می‌گردد.

این نشست با حضور «محمد ناصری»، از منتقدان شناخته شده سینما و همچنین جمعی از عکاسان، فیلمنامه نویسان، سینماگران و سایر علاقه‌مندان سینما  برگزار می‌شود و برای همه شهروندان آزاد و رایگان است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند چهارشنبه، ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۱۷ الی ۲۰ به نشانی خیابان ولی عصر (عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوچه ساعی دوم، مراجعه کنند. 

نظر شما