دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۴
کد خبر: ۹۲۳۹۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
با حضور استادان برجسته دانشگاه‌های تهران برگزار می‌شود
ویژه‌برنامه «تکریم بی‌کرانگی» با نکوداشت آفرینشگران دانایی به مناسبت هفته معلم و شهادت استاد مطهری با تجلیل از چهار استاد تمام برجسته دانشگاه‌های تهران با حضور خانواده استاد مطهری، استادان دانشگاه و دانشجویان، چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.
ویژه برنامه «تکریم بی‌کرانگی» با نکوداشت آفرینشگران دانایی برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه برنامه  تکریم بی‌کرانگی با نکوداشت آفرینشگران دانایی محمدتقی آشوری (دکتری مردم شناسی هنر، عضو هیئت علمی دانشگاه هنر)، غلامرضا اعوانی (فیلسوف ایرانی، چهره ماندگار سال ۱۳۸۲)، رقیه بهزادی(مدرس و دکتری رشته فرهنگ و زبان‌های باستانی)، دکتر سید ابوالقاسم نقیبی (دکتری رشته فقه و حقوق خصوصی) برگزار می‌شود.
 
محمدتقی آشوری رساله دکتری خود را با موضوع سرامیک در کشور فرانسه به پایان رساند. وی مقالات زیادی در زمینه هنر دارد و کتاب «گِل سلولزی» به قلم او از سوی دانشگاه هنر به چاپ رسیده که ثبت اختراع نیز شده است.

غلامرضا اعوانی لیسانس فلسفه را سال ۱۳۴۵ از دانشگاه بیروت اخذ کرد و کارشناسی ارشد و دکتری فلسفه را در دانشگاه تهران به پایان رساند. وی در زمینه فلسفه غرب، فلسفه اسلامی، فلسفه تطبیقی، عرفان و فلسفه هنر تحقیق و پژوهش دارد و به زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسوی، یونانی، آلمانی مسلط است.

رقیه بهزادی بیش از سی عنوان کتاب در زمینه زبان‌های باستانی ایرانی، قوم شناسی، نمادشناسی به چاپ رسانده است.

کتاب بین النهرین و هلال حاصلخیز از وی کتاب برگزیده سال جمهوری اسلامی را از آن خود کرد.
 
دکتر سید ابوالقاسم نقیبی هم اکنون عضو گروه فقه و حقوق دانشگاه شهید مطهری است و معاونت پژوهشی و ریاست کتابخانه و انتشارات این موسسه آموزشی را نیز برعهده دارد. خسارت معنوی در حقوق اسلام، ایران و نظام‌های حقوقی معاصر از آثار وی است.

این برنامه با مشارکت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دانشگاه هنر، خانه موزه شهید مطهری و دانشگاه شهید مطهری در فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا برگزار می‌شود.

نظر شما