شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۰
کد خبر: ۹۲۴۱۱
|
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری با برگزاری غرفه‌های متنوع آموزشی، فرهنگی از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ماه در هشتمین فرهنگ‌سرای کتاب میزبان بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی است.
ویژه برنامه‌های مرکز آموزش در هشتمین فرهنگ‌سرای کتاببه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران: مرکز آموزش با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر وجوب کتابخوانی و نقش کتاب در زندگی ایرانیان، در نظر دارد با برگزاری آزمایشگاه نجوم، آزمایشگاه زیست و بدن انسان، مجموعه قصه بازی محیط زیستی، پرورش قدرت تجسم و خلاقیت کودک با محوریت ترویج فرهنگ کتابخوانی در پارک کتاب کودک و همچنین ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه‌های مختلف در هشتمین فرهنگ‌سرای کتاب سال ۱۳۹۶ به صورت خاص و ویژه حضور داشته باشد.

رویا فتحی رییس مرکز آموزش گفت: در هر یک از غرفه های نام برده فعالیتی مبنی بر ارتقا آگاهی و ترویج فرهنگ کتابخوانی در قالب بازی‌های آموزشی انجام می‌شود که استفاده برای عموم بازدیدکنندگان از سیزدهم تا بیست و سوم اردیبهشت رایگان است.

وی افزود: کتاب‌های آموزشی کودک و نوجوان که به تالیف خود مرکز است در غرفه آموزش آماده ارائه به بازدیدکنندگان است.

بازدیدکنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر به ویژه موضوعات مشاوره غرفه، مشاوره کودک و بزرگسال می‌توانند به نشانی سایت مرکز آموزشhttp://amoozesh.farhangsara.ir مراجعه کنند تا از جدول زمانبندی فعالیت‌ غرفه‌های این مرکز با خبر شوند.
نظر شما