يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۲
کد خبر: ۹۲۴۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
عضو شورای سیاستگذاری هشتمین فرهنگ‌سرای کتاب:
عضو شورای سیاستگذاری فرهنگ‌سرای کتاب در خصوص تفاوت هشتمین فرهنگ‌سرای کتاب نسبت به دوره‌های پیشین گفت: در این دوره از هنرمندان و نویسندگان مطرح که در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند، دعوت شده است در مجموعه حاضر باشند تا با مخاطبان صحبت کنند و با هم ارتباط بگیرند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اسماعیل قضات‌لو از اعضای شورای سیاستگذاری هشتمین فرهنگ‌سرای کتاب و مدیرفرهنگی هنری منطقه ۲۲، ارائه خدمات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حوزه کتاب و ترویج و مطالعه در میان شهروندان را از اهداف برپایی هشتمین فرهنگ‌سرای کتاب در سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دانست و گفت: یکی از برنامه‌های شاخصی که امسال در فرهنگ‌سرای کتاب برپا می‌شود، مربوط است به بحث رونمایی از کتاب‌هایی که مرکز مطالعات سازمان فرهنگی هنری زحمت کشیده‌اند و اجرا می‌کنند. 
 
وی ادامه داد: بخشی را هم که بنده عهده‌دار آن بودم به ارائه گزارش و گزیده فعالیت‌های حوزه کتاب در فرهنگس‌راهای شهر تهران مربوط می‌شود. ارائه این بخش هم در غرفه مربوط، هم در اجرای زنده و قسمت خوانش کتاب اجرا می‌شود. 
قضاتلو در خصوص تفاوت هشتمین فرهنگ‌سرای کتاب نسبت به دوره‌های پیشین ابراز داشت: یکی از تفاوت‌های آن، این است که از هنرمندان و نویسندگان مطرح که در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند، دعوت شده است در مجموعه حاضر باشند تا با مخاطبان صحبت کنند و با هم ارتباط بگیرند. همچنین بخش مربوط به کودک با نام «پارک کودک» نیز از بخش‌هایی است که به صورت مفصل برای کودکان در نظر گرفته شده است.  

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۲ کتاب «وقتی مهتاب گم شد» به عنوان کتاب پیشنهادی خود برای مخاطبان معرفی کرد و افزود: این کتاب از جمله کتاب‌هایی است که سال گذشته بسیار مطرح شد و مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات خود بر این کتاب اشاره کرده‌اند. در همین راستا از نویسنده این کتاب نیز برای حضور در هشتمین فرهنگ‌سرای کتاب دعوت کرده‌ایم.

نظر شما