شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۱
کد خبر: ۹۲۶۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
نمایشگاه نقاشی‌های سوسن قائم‌مقام با عنوان «کودکان شاد و دوست‌داشتنی» از ۲۸ اردیبهشت ماه در نگارخانه فرهنگ‌سرای شفق برپا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای شفق نمایشگاه نقاشی‌های سوسن قائم با عنوان «کودکان شاد و دوست‌داشتنی» را از ۲۸ اردیبهشت ماه برپا می‌کند.

در این نمایشگاه ۶۰ اثر در ابعاد ۳۵*۳۵ با استفاده از سبک میکس شامل گواش، آبرنگ و پاستل پذیرای علاقه‌مندان است.

سوسن قائم‌مقام علاوه بر نقاشی و مینیاتور سال‌ها در حوزه گرافیک مطبوعات، روزنامه‌نگاری و عکاسی مطبوعات فعالیت کرده و از جمله آثار چاپ‌شده وی می‌توان به دو سالانه گرافیک صفحه‌آرایی (۱۳۶۸)، تجلی احساس (۱۳۷۳)، دوسالانه مینیاتور (۱۳۶۸)، کتاب نگاره‌ها (۱۳۷۲)، کتاب سیاه (۱۳۹۰) و منتخب آثار فارغ‌التحصیلان هنرستان هنرهای زیبای تهران پسران (۱۳۹۰) اشاره کرد.

همچنین این هنرمند تا کنون نمایشگاه‌های مختلفی را در ایران و دیگر کشورها برگزار کرده و نمایشگاه «کودکان شاد و دوست‌داشتنی» پیش از این در باغ‌موزه نگارستان میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی بود.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند تا ۱۰ خرداد از ساعت ۹ تا ۱۹ به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۱۷۱۹۵ تماس بگیرند. 




نظر شما