دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۸
کد خبر: ۹۲۷۶۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
از سوی فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات؛
نشست «زندگی به سبک روح الله» به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل(ره)، چهارشنبه ۳ خرداد ساعت ۱۰ از سوی فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مباحث این نشست برگرفته از کتاب " زندگی به سبک روح الله" اثر علی اکبر سبزیان است و سعید غفاری مدرس دانشگاه و کارشناس برنامه به بحث و گفتگو پیرامون ساده زیستی و نحوه برخورد امام راحل با خانواده می پردازد.
 
کتاب " زندگی به سبک روح الله"،  شامل برداشت ها و برش هایی از سیره خانوادگی حضرت امام خمینی (ره) است.نویسنده در این کتاب فرازهایی از خاطرات نقل شده از همسر و خانواده حضرت امام (ره) در مورد نوع برخورد ایشان با خانواده شان را ذکر کرده و در کنار آن و به تناسب موضوعاتی که در هر خاطره مطرح شده، احادیثی را نیز نقل کرده است.این کتاب که دربرگیرنده نزدیک به 120 خاطره از امام راحل است، سیره، زندگی و شیوه برنامه ریزی ایشان در زندگی خانواگی شان را برای مخاطبان بازگو کرده است.
 
این برنامه قرار است در سرای محله  حر واقع در خیابان دانشگاه جنگ، مقابل مترو حر برگزار شود. علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرند.
نظر شما