شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۸
کد خبر: ۹۲۸۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری برای گروه سنی کودک و نوجوان از ۸ تا ۲۲ خرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۳ با برنامه‌های متنوع ویژه ماه مبارک رمضان در فرهنگ‌سرای بندگی به استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن در مصلای تهران می‌رود.
ویژه برنامه‌های مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری در نمایشگاه قرآنبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فعالیت‌های غرفه‌های مرکز آموزش در فرهنگ‌سرای بندگی در چهار حوزه « مشاوره و سبک زندگی ایرانی اسلامی»، «غرفه شهروندی»،« غرفه کودک» و «غرفه قرآنی» و با هدف ترویج صداقت، محبت، نیکی و احترام به والدین و ... برگزار می‌شود.

 رویا فتحی رییس مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری با اشاره به رسالت این مرکز در امر آموزش شهروندی گفت: فعالیت‌های غرفه‌های فرهنگ‌سرای بندگی در مصلای تهران بیشتر بر اساس آموزش‌های شهروندی در سطح شهران است که با موضوعات مختلف ویژه کودکان برای۱۵ شب برنامه ریزی شده‌است.

وی بیان کرد: غرفه مشاوره در موضوعات دینی، مذهبی، تربیتی و خانواده با حضور حجت الاسلام ارجمندی نیا (کارشناس مذهبی)، محمد حسین حاجی نصراله (کارشناس خانواده)، سید کمال موسوی (کارشناس مسائل تربیتی) به بازدیدکنندگان در فرهنگ‌سرای بندگی خدمات مشاوره‌ای رایگان می‌دهد.
  
فتحی در ادامه گفت: غرفه های شهروندی با برگزاری مسابقات شهروندی در فضای مجازی (هر روز یک سوال) و فروش کتاب های  آموزشی «انس با قرآن»، «درسنامه صحیفه سجادیه»  از دیگر فعالیت‌های این مرکز است.

وی بیان کرد: غرفه کودک با ویژه برنامه‌های کارگاهی اعم از: نقاشی با موضوع مهربانی و احترام به والدین، کارگاه کاردستی (ساخت گلهای کاغذی)، کارگاه ساخت سنجاق سینه ویژه کودکان، کارگاه قصه نویسی و مسابقات کودکانه در مصلای تهران به مدت ۱۵ شب فعالیت دارد.

رییس مرکز آموزش بیان کرد: ارائه خدمات در شب های ماه مبارک رمضان در تمام غرفه های مرکز آموزش به صورت رایگان خواهد بود و بازدیدکنندگان می‌توانند بنا به علاقه و گروه سنی خود به کارشناسان مربوطه مراجعه کرده و از امکانات و فضاهای آماده شده استفاده کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نمایشگاه قرآن واقع در مصلای تهران، فرهنگسرای بندگی، غرفه مرکز آموزش مراجعه کنند و با شماره تلفن 88909514 تماس بگیرند.
نظر شما