سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۷
کد خبر: ۹۲۸۸۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
نخستین همایش تخصصی راهکارهای عملی تحقق خانواده پایدار با حضور مراد کردی استاد یار دانشگاه و مدیر کل برنامه‌ریزی و کنترل عملکرد شهر تهران سه شنبه ۹ خرداد ماه در سالن فرهنگ فرهنگسرای ملل برگزار شد.
اولین همایش تخصصی خانواده پایدار در فرهنگسرای ملل برگزارشدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ اولین همایش تخصصی راهکارهای عملی تحقق خانواده پایدار با حضور جمعی از روانشناسان و مشاوران روانشناسی کشور، شهرداران ناحیه و جمعی از  مسولان شهرداری تهران برگزار شد.

عبدالرضا کردی مدیر فرهنگی هنری منطقه یک و رییس فرهنگسرای ملل هدف از برگزاری این همایش را بسترسازی و ارتقای دانش شهروندی در ایجاد خانواده پایدار گه به عنوان الگوی خانواده موفق مطرح می‌شود، دانست و گفت: با تقویت خدمات مشاوره‌ای و آموزش‌های توانمند در بین اعضای خانواده‌ها می‌توان خانواده را برای خانواده پایدارسوق داد و  نقش خانه‌های مشاور را در ایجاد ارتباطات سالم در خانواده و تحقق آن در راستای خانواده پایدار مهم شمرد.

در این برنامه دکتر مراد کردی در سخنانشان به نکات کلیدی اشاره کرد و آموزش مهارت‌های همدلی، تحمل گفتمان دیگر، مهارت‌های مقابله با استرس، تربیت خلاق و... از شرایط یک خانواده موفق دانست.

وی تکیه بر خدا، چشم پوش از عیوب یکدیگر و خوش‌رفتاری را از ویژگی‌های خانواده موفق از نگاه معصومین می‌داند و داشتن روحیه  را اساس زندگی خانوادگی دانست.
 
درانتهای برنامه مهندس بهناز بلال زاده لوح تقدیرنمایندگی مرکز جهانی مطالعات خانواده را از عبدالرضا کردی مدیر فرهنگی هنری منطقه یک دریافت کرد.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک واقع در بزرگراه صدر، خیابان قیطریه، فرهنگسرای ملل است.
نظر شما