سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۷
کد خبر: ۹۳۳۷۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
نمایشگاه عکس‌های حامد غلامی با عنوان «گز نگاره‌ها» در شهر تهران برگزار می‌شود.
برگزاری نمایشگاه  عکس «گزنگاره ها» در نگارخانه اندیشهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه عکس‌های حامد غلامی با عنوان «گز نگاره‌ها» از روز شنبه ۱۷تیرماه، ساعت ۱۸ با همکاری دانشگاه زابل و فرهنگ‌سرای اندیشه در شهر تهران برگزار می‌شود.
 
نمایشگاه عکس «گز نگاره‌ها» به‌عنوان تصاویری از ایستادگی مردم منطقه سیستان است که جمع‌آوری عکس‌های این مجموعه به مدت ۶ سال طول کشیده و در دو بخش مستند اجتماعی و طبیعت نمایش داده می‌شوند.

حامد غلامی متولد ۱۳۷۱، نخستین تجربه‌ حضور خود را در عرصه هنر با نقاشی و سپس هنر عکاسی آغاز کرد. وی مهم‌ترین هدف خود را نشان دادن سیستان و بلوچستان با تمامی زیبایی‌ها و کاستی‌هایش می‌داند.

منطقه سیستان ۱۸ سال است که با خشکسالی رودخانه هیرمند و پس از آن تالاب بین المللی هامون دست و پنجه نرم می‌کند. 

در بیانیه‌ این نمایشگاه آمده‌است: «درخت گز در منطقه‌ سیستان واقع در شمال سیستان‌ و بلوچستان به‌ عنوان نمادی از مقاومت و ایستادگی در برابر خشکسالی‌ها قلم‌داد می‌شود، به‌طوری که پس از کاشت این  درخت در سطح زمین سال‌ها بدون آب بزرگ می‌شود».


علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند تا روز پنجشنبه ۲۲ تیرماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۰ به فرهنگ‌سرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۶۵۰۹۰ تماس بگیرند.
نظر شما