شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۹
کد خبر: ۹۳۳۹۹
|
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
نمایشگاه «نی وش» با آثار نقاشی‌خط جمشید داودی خوشنویس ممتاز انجمن خوشنویسان ایران ۲۳ تیر تا ۳مرداد در فرهنگ‌سرای ارسباران به نمایش درمی‌آید.
نمایشگاه «نی وش» با آثار نقاشی‌خط در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نمایشگاه «نی‌وش» ۲۵ اثر خوشنویسی و نقاشی خط در ابعاد مختلف به نمایش گذاشته می‌شود.
 
جمشید داودی با بیش از سه دهه فعالیت تجسمی و هنری در رشته نقاشی و خوشنویسی و مدرک ممتاز انجمن خوشنویسان ایران در سال ۱۳۷۸دریافت کرد.

وی کتاب‌های با عنوان (لذت تحریر) با موضوع آموزش خوشنویسی تحریری با خودکار، مبانی طراحی، مبانی سایه روشن در تکنیک نقاشی با مدادرنگی، نقاشی خلاقانه با آب و مرکب، اسکراچ، نقاشی با تکنیک گواش و حکاکی روی گچ مجسمه را به رشته تحریر درآورده است و برگزاری بیش از ده نمایشگاه انفرادی نقاشی، خوشنویسی و نقاشی خط را در رزومه هنری خود دارد.

طراحی کامل حروف و اتصال آن‌ها در قالب فونت با هدف کاربرد در رایانه با عنوان(پرهون) و خوشنویسی جدید با تمام حروف و اتصال آن‌ها در قالب نقاشی‌خط با قلم درشت با عنوان(نی وش) از وی در کتابخانه ملی به ثبت رسیده است .

گشایش این نمایشگاه روز جمعه ۲۳تیر ساعت ۱۷ خواهد بود. علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند ساعت ۱۴ تا ۲۰ به فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی خیابان شریعی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند یا با شماره‌های  ۲۲۸۷۲۸۱۸-۲- تماس بگیرند.

نظر شما