دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۳
کد خبر: ۹۳۴۸۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
پنجاه و دومین نشست «یک کتاب، یک نویسنده» به بررسی کتاب «سه‌راه سرگردون» تالیف رضا رسولی با حضور نویسنده اثر ۲۶ تیر ساعت ۱۶ در کتابخانه بهاران می‌پردازد.
پنجاه و دومین نشست «یک کتاب، یک نویسنده» در بهارانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در نشست پنجاه و دومین برنامه «یک کتاب، یک نویسنده»  کتاب «سه راه سرگردون» با حضور نویسنده کتاب رضا رسولی و دهنادی کارشناس برنامه در جمع علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتاب خوانی بررسی می‌شود.

کتاب «سه راه سرگردون» به موضوعاتی چون عدالت، دغدغه‌های زندگی مومنانه، روزگار خانواده و تزویر و ریا پرداخته و سعی کرده از کلیشه های رایج در فضای ادبیات داستانی پرهیز کند و خواننده را در یک موقعیت جدید قرار دهد.

رمان «سه راه سرگردون» داستان روزگار ماست و رضا رسولی با دغدغه‌ای که در مسائل اجتماعی دارد سراغ موضوعی رفته که خواننده را جذب کند.

رسولی نویسنده این کتاب از اعضای هیات مدیره انجمن قلم ایرانیان است و در جشنواره های ادبی مختلف به عنوان داور و دبیر حضور داشته. او تاکنون بیش از ده عنوان کتاب منتشر کرده است.

«سه راه سرگردون» در 254 صفحه در قطع رقعی در سال 95 از سوی انتشاراتی عهدمانا به چاپ رسیده و در دسترس قرار گرفته است.

از علاقه مندان به حوزه کتاب و کتاب خوانی دعوت می‌شود برای شرکت در این نشست ۲۶ تیر به فرهنگ‌سرای بهاران واقع در میدان ابوذر، انتهای سجاد جنوبی، میدان بهاران مراجعه کنند. 

نظر شما