دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۵
کد خبر: ۹۳۵۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
فرهنگ‌سرای اشراق در راستای جشنواره تابستانی ۹۶ با اجرای طرح پویش کتاب خوانی، چهارشنبه‌های کتاب را به معرفی و بررسی کتاب «دلقک » اختصاص داده است.
کتاب «دلقک» در چهارشنبه‌های کتاب فرهنگ‌سرای اشراق معرفی می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نشست معرفی و بررسی کتاب «دلقک»  از ساعت ۱۷ تا ۱۹ روز چهارشنبه ۲۸ تیر در کتابخانه شیخ اشراق این فرهنگسرای برگزار می‌شود، با حضور هدی حدادی نویسنده کتاب تازه‌ترین اثر ادبی خود را به نام «دلقک» در حضور جمعی از اعضای این کتابخانه و ادب دوستان عرصه کتاب و کتابخوانی معرفی می‌کند.

چاپ اول رمان«دلقک» نوشته هدا حدادی که از مجموعه «رمان نوجوان امروز» انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، با شمارگان ۱۰۰۰۰ نسخه و حجم ۲۷۴ صفحه با قطع رقعی چاپ و منتشر شده است. ویراستاری این کتاب با افسانه موسوی گرمارودی بوده و هدا حدادی نویسنده اثر و مدیر هنری و پژمان رحیمی زاده هم طراحی گرافیک و جلد کتاب را انجام داده است.

رمان دلقک در سه فصل؛ «پاره پوره‌های دو روز اول»، «پاره پوره‌های دلقک بودن» و «پاره پوره‌های همسایگی» تنظیم شده که همین عناوین گویای تقسیم‌بندی بخش‌های کلیدی در داستان است.
ماجراهای رمان دلقک درباره مقطعی از زندگی یک دختر دانشجو (نگار) است که یک روز در ایستگاه اتوبوس با دختر نوجوانی برخورد می‌کند و به دلیل همین اتفاق به ظاهر ساده، دختر نوجوان رفته رفته وارد زندگی نگار شده و باعث اتفاقات بعدی می‌شود. نگار به مرور متوجه می‌شود دختر نوجوان از خانواده دلقک‌ها و تنهاست. (پدر و مادر دختر برای کار به جنوب رفته‌اند) نگار در ابتدای برخورد خود با دختر نوجوان، به واسطه رفتارهای عجیب و ناآشنای او، با وی برخوردی سرد و حتی خشن دارد که همین مسئله در ادامه...

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به کتابخانه شیخ اشراق فرهنگ‌سرای اشراق به نشانی فلکه دوم انتهای خیابان جشنواره  مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۳۵۹۲۲۲ تماس بگیرند.

نظر شما