سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۸
کد خبر: ۹۳۷۴۰
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
همزمان با فرا رسیدن ولادت هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت حضرت امام رضا (ع) ویژه برنامه‌های «رأفت کریمانه» از ۹ تا ۱۱ مرداد ماه در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱ برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه‌های مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱ به مناسبت ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت به شرح زیر اعلام شد.

آیین تجلیل و قدردانی از خادمان امامزاده صالح (ع) با عنوان «با کبوتران حرم» ۱۰ مرداد ماه از ساعت ۱۱ در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) با حضور جمعی از زائران برگزار خواهد شد.

«شب شعر رضوی» با حضور جمعی از  شاعران نامی کشور و شعرخوانی در وصف امام رضا (ع) ۹ مرداد ماه در خانه فرهنگ و کتابخانه دکتر عظیمی برگزار خواهد شد.

کتابخانه دارآباد با برگزاری جشن بزرگ «ضامن آهو» با بخش‌های مولودی‌خوانی، نمایش و برنامه‌های شاد ۱۱ مرداد ماه از ساعت ۱۷ در بوستان ساحلی دارآباد میزبان شهروندان خواهد بود. 

غبارروبی مساجد و اماکن متبرکه، تکریم از دختران، آدینه‌های رضوی و... از برنامه‌هایی بود که در این دهه برگزار شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه‌ها می‌توانند به نشانی بزرگراه صدر، خیابان قیطریه، فرهنگ‌سرای ملل مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر از برنامه‌های این مرکز می‌توانند به نشانی اینترنتی Melal.farhangsara.ir و یا کانال تلگرام فرهنگ‌سرا به نشانی @farhangsaramelal1  مراجعه کنند.      
نظر شما