دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۷
کد خبر: ۹۳۸۳۶
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
نمایشگاه آثار حبیب بحرینی با عنوان «تجرید رنگ خط» از ۱۳ مرداد در نگارخانه ابن سینا برگزار می‌شود.
نمایشگاه تجرید رنگ خط در فرهنگسرای ابن سینابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «تجرید رنگ خط» از ۱۳ تا ۱۸ مرداد ماه در نگارخانه ابن سینا پذیرای شهروندان است. در این نمایشگاه ۲۵ اثر به سبک انتزاعی به نمایش گذشته می‌شود.
 
حبیب بحرینی، هنرمند این نمایشگاه، کارشناس گرافیک است و در رشته‌های مختلفی چون نقاشی و تصویرسازی مهارت دارد. از جمله سوابق اجرایی این هنرمند می‌توان به دیوارنگاری موسسه میثم تمار، اجرای پروژه‌های گرافیک محیطی در حرم حضرت معصومه، اجرای پروژه کاشی معرق و سفال در ایستگاه مترو شهیدچراغی، مدیر برگزاری کارگاه طراحی پوستر در فرهنگستان هنر و فعالیت در بخش کارگروه فرهنگستان هنر اشاره کرد.
 
او در این نمایشگاه بخشی از آثاری که به سبک انتزاعی خلق کرده است را به نمایش می‌گذارد. در تشریح سبک انتزاعی می‌توان گفت که هنر انتزاعی پاسخی رمانتیک است به زندگی مدرن، سرکش، فردگرایانه، نامتعارف، حساس و گاه عصبی. در واقع برای مفهوم انتزاعی شاید نتوان تعریف دقیقی بیان کرد اما هنر انتزاعی در هر فرد دقیقا تلاش اوست برای وصلت و یکی کردن خویش با جهان هستی.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه تجرید رنگ خط از تاریخ ۱۳ تا ۱۸ مردادماه به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس، خیابان ایران زمین شمالی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۸۸۳۶۶۳۶۶-۸ تماس بگیرند.
نظر شما