شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۰
کد خبر: ۹۳۹۱۰
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
نمایش موزیکال جزیره لانگولیو به کارگردانی امیررضا توکلی و حمید ندیمی از ۱۶ مرداد در فرهنگ‌سرای ابن‌سینا روی صحنه می‌رود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش جزیر لانگولیو از ۱۶ مرداد تا ۱۰ شهریور هر روز به غیر از شنبه‌ها از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن آمفی تاتر فرهنگ‌سرای ابن‌سینا روی صحنه می‌رود.
 
جزیره لانگولیو داستان پسربچه‌ایی است که با وجود اصرار مادر قصد درس خواند ندارد. او شبی در خواب می‌بیند ملوان یک کشتی بزرگ است و در جزیره‌ایی به نام لانگولیو گیر افتاده. او تلاش می‌کند که با کشتی خود از آن جزیره نجات دهد اما چون سواد خواندن و نوشتن نداشته هر بار با مشکلی مواجه می‌شود و ...
 
جزیره لانگولیو یه نمایش شاد و موزیکال ویژه گروه سنی خردسال است. نویسنده این نمایش کیومرث قنبری و کارگردانان آن امیررضا توکلی و حمید ندیمی هستند. در این نمایش اکرم عبدلی، امیررضا توکلی، سعید تقوی و حمید ندیمی ایفای نقش می‌کنند. از دیگر نمایش‌های این کارگردان می‌توان «سفر به شهر قصه‌ها»، «زردک و خانم کوچیک» و «خرگوش کوچولو و آبنبات هویچی» اشاره کرد.
 
علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند به فرهنگ‌سرای ابن‌سینا واقع در شهرک قدس، خیابان ایران زمین شمالی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 8-88366366 تماس بگیرند.
نظر شما