شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۰
کد خبر: ۹۴۲۴۹
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
نمایشنامه «بالستیک زخم» به نویسندگی پیام لاریان ویژه جشنواره تابستان، فصل مهربانی شنبه ۱۱ شهریور ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای ارسباران نقد می‌شود.
نمایشنامه «بالستیک زخم» نقد می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشنامه «بالستیک زخم» نمایانگر تقابل بین انسان‌های مدرن است و توسط سینا کرمی، الهه شه‌پرست و افشین زمانی بازی و خوانش می‌شود.

پیام لاریان پیش از این نمایش‌هایی نظیر «امپرسیون جیغ بنفش»، «پرسه‌های موازی» و «گزارش بازگشت»، «آرزوهای بزرگ، آرزوهای کوچک» و «در پستو» را در مقام نویسنده و کارگردان و نمایشنامه‌هایی همچون «کالی یوگا»، «اگزیستنس»، «بر پهنه خیابان» و «R.e.Q» را در مقام نویسنده در کارنامه هنری خود دارد. وی در عرصه تئاتر از جمله جشنواره تئاتر دانشگاهی و جشنواره‌های آمستردام و برلین و جایزه نویسندگی و کارگردانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر را برای نمایشنامه «پرسه‌های موازی» دریافت کرده است.

این نمایشنامه با حضور بهزاد صدیق کارگردان، مدرس و پژوهشگر، پیام لاریان نویسنده و کارگردان و مسعود توکلی پژوهشگر سینما و تئاتر نقد و بررسی می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی خیابان دکتر شریعتی، سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند یا با شماره‌های ۲۲۸۷۲۸۱۸-۲۰ تماس بگیرند.

نظر شما