سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۸
کد خبر: ۹۴۲۶۶
|
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌کند؛
دوره‌های آموزشی « تجارت الکترونیکی» در مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲گانه تهران آغاز شده‌ است.
دوره‌های آموزشی «تجارت الکترونیکی»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ دوره‌های جدید آموزشی فصل تابستان با توجه به استقبال و نیاز مخاطبان هر منطقه شهر تهران در حوزه‌های « تجارت الکترونیکی»  برای تمام گروه‌های سنی برگزار می‌شود.

مرکز آموزش سازمان فرهنگی و هنری در راستای ترویج فرهنگ کارآفرینی دوره­ی «تجارت الکترونیکی» را با هدف آشنایی با مفاهیم، اصول و کاربردهای تجارت الکترونیکی، ویژگی­‌ها و راه اندازی آن را در ۱۸ ساعت برگزار می ­کند.

در این دوره فراگیران با مفاهیم تجارت الکترونیک، مزایا و مشکلات آن، مراحل و انواع تجارت الکترونیکی، مدل­‌های تجارت الکترونیکی، استفاده از ابزارهای تجارت الکترونیک، فروشگاه اینترنتی، امنیت در تجارت الکترونیک، قوانین تجارت الکترونیک، نیازمندی‌های کاربر در تجارت الکترونیک، به‌کارگیری تجارت الکترونیکی در امور زندگی و ... نکته‌­های قابل توجه در هنگام استفاده از تجارت الکترونیک آشنا می‌­شوند.

با گذراندن این دوره فراگیران می‌­توانند:
برنامه‌ریزی اولیه­ تجارت الکترونیکی را از طریق در نظر گرفتن گام‌های آغازین و به صورت پیشرفته تجارت الکترونیکی را انجام دهد. تجارت الکترونیکی را در زندگی روزمره به‌کار برند.  از شرکت‌های معتبر به روش الکترونیکی خرید کنند. روش‌های امنیتی در برخورد با تجارت الکترونیکی را به‌کار برند. از خدمات بانکداری الکترونیکی برای انجام کارهای روزمره استفاده کنند. برای امور زندگی بر اساس برنامه‌های الکترونیکی برنامه ریزی کنند. نکات امنیتی در زمان استفاده از فضای الکترنیکی را رعایت کنند. 

امروزه تجارت الکترونیکی (E-Commerce) مفهوم و جریان قدرتمندی است که زندگی بشر کنونی را دستخوش تغییرات اساسی کرده‌است. تجارت الکترونیکی از نمودهای عینی انقلاب فناوری اطلاعات و ارتباطات در عرصه اقتصاد است. این سبک از تجارت به دلیل مزایا و منافع سرشاری که برای انسان داشته، به سرعت در حال گسترش است. ویژگی بارز تجارت الکترونیکی بسیاری از محدودیت‌­های تجارت سنتی را از پیش رو برداشته‌است و نه تنها فرم و شکل ظاهری تجارت سنتی را بلکه محتوای امر تجارت را نیز دستخوش تغییرات خود کرده است، 

برای کسب اطلاعات بیشتر از این دوره می‌­توانید به سایت مرکز آموزش مراجعه کنید یا با شماره 88895887 تماس بگیرید.
نظر شما