دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۹
کد خبر: ۹۴۳۷۲
|
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
با معرفی و تقدیر از برگزیدگان در فرهنگ‌سرای اندیشه
اختتامیه پویش کتابخوانی تابستانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با تقدیر از برگزیدگان و کتابخانه‌های فعال در برگزاری برنامه‌های چهارشنبه‌های کتاب، پویش کتابخوانی و مادران قصه‌گو، چهارشنبه ۱۵ شهریور در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌شود.
اختتامیه «پویش کتاب‌خوانی تابستانی» برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این مراسم با حضور رئیس و معاونین سازمان، مدیران مناطق، روسای فرهنگسراها و مدیران و کتابداران کتابخانه‌های برتر با تقدیر از نفرات برگزیده و دست‌اندرکاران فعال در سه برنامه شاخص طرح پویش کتابخوانی برگزار می‌شود.

در این برنامه از  از برگزیدگان و کتابخانه‌های فعال در برگزاری در  سه برنامه شاخص سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای ارتقای فرهنگ مطالعه در تابستان امسال، چهارشنبه‌های کتاب، پویش کتابخوانی و مادران قصه‌گو تقدیر می‌شود.

برنامه چهارشنبه‌های کتاب، نشست‌های نقد و بررسی، رونمایی و دیدار با نویسندگان تازه‌های نشر و آثار پرمخاطب بازار نشر، برنامه پویش کتابخوانی، ترویج کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و مشارکت والدین و برنامه مادران قصه‌گو، آموزش قصه‌گویی و تقویت مهارت مادران در ایجاد علقه و ارتباط کودکان با دنیای کتاب‌ها، قصه‌ها و داستان‌ها بود.  

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۱۵ شهریور به فرهنگ‌سرای اندیشه واقع در بوستان اندیشه مراجعه کنند. 
نظر شما