پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۳
کد خبر: ۹۴۷۱۸
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
باشگاه کتابخوانی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی هر پنجشنبه در کتابخانه فجر منطقه ۱۸ پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه فجر منطقه ۱۸ با باشگاه کتابخوانی و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی هر پنجشنبه پذیرای علاقه‌مندان به کتاب است. در این برنامه که در سالن مطالعه کتابخانه اجرا می‌شود، اعضای باشگاه کتابخوانی با بخش‌های گوناگون کتابخانه مانند مخزن، مرجع، کودک، کمک‌آموزشی و نشریات آشنا می‌شوند. در بخش دیگر برنامه نیز کتاب‌هایی با موضوعات علمی، تاریخی، ضرب‌المثل، قصه و شعر که مرتبط با سن مخاطبان است، به آنها معرفی و بخشی از کتاب‌ها در سالن مطالعه توسط اعضا خوانده می‌شود. 

بازخوانی بخشی از کتاب‌ها توسط فریده قربانی مدیر کانون، دور خوانی کتاب توسط اعضا و عضویت رایگان در کتابخانه از بخش‌های دیگر برنامه است.  همچنین پرسش و پاسخ درسی اعضا و جلسه رفع اشکال درسی با حضور کارشناسان برنامه  انجام می‌شود. در جلسات پایانی برنامه نیز با مشارکت بسیج گردان امام حسین (ع)، مسابقه‌هایی اجرا و به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود.

باشگاه کتابخوانی پنجشنبه‌های هر هفته، ۱۳، ۲۰ و ۲۷ مهر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در کتابخانه فجر به نشانی بلوار یافت‌آباد، ابراهیم‌آباد، خیابان اسدآبادی، بوستان مینا میزبان علاقه‌مندان است.
نظر شما