چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۱
کد خبر: ۹۴۹۴۸
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
انجمن آهسته‌گامان فردوس، چهار جلسه متوالی پیرامون موضوع «ارتقای سطح بهداشت روانی و تحکیم بنیان خانواده با رویکرد ادبیات عرفانی و شعر و ادب فارسی» را در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌کند.
«ارتقای بهداشت روانی» در انجمن آهسته گامان فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، انجمن آهسته گامان ایرانیان با فعالیت در زمینه‌های مختلف توانمندسازی و ارتقای ظرفیت فکری و روحی والدین کودکان با نیازهای ویژه، فرهنگ‌سازی و اصلاح نگرش جامعه نسبت به معلولیت و احقاق حقوق این قشر اقدام به برگزاری سلسله نشست‌های  گوناگون کرده است که «ارتقای سطح بهداشت روانی و تحکیم بنیان خانواده با رویکرد ادبیات عرفانی و شعر و ادب فارسی» یکی از این مباحث است که طی ۴ جلسه در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

این سلسله کارگاه‌های آموزشی تحت عنوان «یک گام آموزشی، چهار جلسه پیرامون یک موضوع» با حضور دکتر طلعت کاویانپور، استاد ادبیات فارسی و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف در روزهای شنبه ۲۹ مهرماه و ۶، ۱۳ و ۲۰ آبان ماه ساعت ۹ تا ۱۱ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جلسات رایگان می‌توانند در تاریخ‌های فوق به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و  برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.
نظر شما