شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۱
کد خبر: ۹۵۰۵۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
فروشگاه‌ کتاب «همواره تخفیف» فرهنگ‌سرای فردوس، پذیرای عموم دانش آموزان از پیش دبستان تا پیش دانشگاهی و همچنین کنکوری‌هاست.
فروشگاه کتاب «همواره تخفیف» در فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فروشگاه‌ کتاب «همواره تخفیف» با هدف گسترش فرهنگ مطالعه، ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان و داوطلبان ورود به دانشگاه، دسترسی آسان مخاطبان به کتاب‌های کمک درسی و ترغیب آنان به افزایش سطح دانش در جهت تقویت آموخته های درسی، در فرهنگ‌سرای فردوس آماده ارائه خدمات است.

در این فروشگاه‌ کتاب‌های کمک آموزشی انتشاراتی همچون گاج، قلم‌چی، خیلی سبز، کلاغ سفید و ... از پیش دبستان تا کنکور عرضه می‌شود که عموم دانش‌آموزان و اعضای کتابخانه‌های شهر تهران با ارائه کارت شناسایی و عضویت می‌توانند از تخفیف ۲۰ درصدی بهره‌مند شوند.

 در صورت عدم موجودی کتاب درخواستی مخاطبان در فروشگاه، طی ۲۴ ساعت کتاب مورد نظر تهیه خواهد شد و با قیمت پشت جلد در منزل تحویل داده خواهد شد و با ۲۰ درصد تخفیف در فروشگاه نیز عرضه می‌شود.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از خدمات این فروشگاه‌ می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 22381064 یا 09121004163 تماس بگیرند.
نظر شما