شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۵۳
کد خبر: ۹۵۴۴۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
همزمان با هفته بسیج، نشست نقد و بررسی داستان «صندلی» از مجموعه داستان «از جنون تا مجنون» با حضور نویسنده، منتقد، اعضای کانون‌های ادبی و علاقه‌مندان به حوزه داستان‌نویسی روز سه‌شنبه هفتم آذر ماه در قالب برنامه «اولین قلم» در کتابخانه امام جعفر صادق (ع) برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست نقد و بررسی داستان «صندلی» از مجموعه داستان «از جنون تا مجنون» روز سه‌شنبه هفتم آذر ماه ساعت ۱۵ با حضور نویسنده، منتقد، اعضای کانون‌های ادبی و علاقه‌مندان به داستان‌نویسی در قالب برنامه «اولین قلم» در کتابخانه امام جعفر صادق (ع) منطقه ۱۴ برگزار می‌شود. 

کتاب «از جنون تا مجنون» مجموعه داستان کوتاه با موضوع مستندات و خاطرات جنگ تحمیلی در عملیات بدر و حاصل بیان ساده جمعی از نویسندگان است که در برنامه «اولین قلم» داستان «صندلی» با حضور فاطمه کوه خضری نویسنده اثر و منیر محلوجی و سید رضا موسوی به عنوان منتقد، نقد و بررسی می‌شود. 

داستان «صندلی» روایتگر زندگی فرمانده عملیات حاج رضاست که دست خود را در عملیات از دست داده و زمان بازگشت به منزل برای پسرش صندلی می‌خرد، چون پسرش پیش از این عادت داشته روی دست پدر بنشیند و تاب بخورد و پس از قطع دست پدرش صندلی جایگزین دست پدرش می‌شود و...

کتاب «از جنون تا مجنون» در ۳۶۰ صفحه در قطع رقعی، سال ۹۵ در شمارگان ۱۰۰۰ جلد توسط انتشارات حدیث قلم منتشر شده است.

کتابخانه امام جعفر صادق (ع) در خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم غربی، بلوار کوثر شمالی، جنب خیابان لاله واقع شده و شماره تلفن ۳۶۳۱۹۹۹۷ پاسخگوی سؤالات علاقه‌مندان است.
نظر شما