شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۵
کد خبر: ۹۵۵۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
نمایش شاد و موزیکال «شکار بزرگ شنبه» ویژه کودکان به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی محمد رضایی از روز یک‌شنبه ۱۹ آذر ماه در تالار آمفی تئاتر خانه فرهنگ فدک روی صحنه می‌رود.
نمایش موزیکال «شکار بزرگ شنبه» در تالار فدکبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش موزیکال «شکار بزرگ شنبه» با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و ارائه آموزه های اخلاقی به آن‌ها، تا پایان آذرماه همه روزه (به جز شنبه ها) از ساعت ۱۷ میزبان کودکان و نوجوانان در تالار فدک است.

این نمایش علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در بین کودکان، به صورت غیرمستقیم پیامهای اخلاقی و تربیتی پیرامون موضوع آسیب های اجتماعی و خانوادگی و اخلاقی را در قالب زبان طنز به والدین آموزش می دهد. لذا والدین کودکان نیز می توانند تماشاگر این نمایش باشند. وکودکان خود را به این نمایش شاد ببرند و یکروز خاطره انگیز را برایشان رقم بزنند.

شنبه پسری است که بزرگ شده و پدرش او را برای شکار شیر روانه می‌کند، پسر که تاکنون شیر ندیده به هر حیوانی که می‌رسد تصور می‌کند شیر است و با شخصیت‌های مختلف دوست می‌شود و در نهایت به شیر می‌رسد.

علاقه‌مندان براي دیدن این نمایش مي‌توانند به میدان رسالت، خیابان شهید مدنی، بعد از تقاطع جانبازان(گلبرگ) ، کوچه پارک فدک مراجعه كنند.
نظر شما