يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۱
کد خبر: ۹۵۷۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
نمایشگاه «دست‌ها و نقش‌ها» آثار هنرهای دستی دو بانوی هنرمند «آروین قربان» و «نیکتا حقیریان» در گالری آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور گشایش می‌یابد.
نمایشگاه «دست‌ها و نقش‌ها» در نگارخانه آفرینش نوربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «دست‌ها و نقش‌ها» با آثار هنرهای دستی دو بانوی هنرمند «آروین قربان» و «نیکتا حقیریان» شامل نقاشی روی بوم، سرامیک شکسته، شمع، دکوپاژ و تابلوی نقش برجسته، چهارشنبه ۲۸ آذرماه در نگارخانه آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور گشایش می‌یابد و تا ۷ دی ماه میزبان هنرمندان و هنردوستان است.

«آروین قربان» از مربیان مجرب و باسابقه فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ منطقه ۵ که طی سالیان متمادی به امر آموزش در رشته‌های هنرهای دستی از جمله شمع‌سازی و ساخت جعبه‌های کادویی مشغول است، این نمایشگاه را به اتفاق «نیکتا حقیریان» برپا کرده و تاکنون نمایشگاه‌های مختلفی برگزار کرده و در برنامه‌ها و جشنواره‌های زیادی حضور داشته است.

همزمان با گشایش نمایشگاه در ساعت ۱۰ یکشنبه ۲۸ آذرماه، کارگاه هنری در رشته‌های مذکور توسط این دو بانوی هنرمند در محل نگارخانه آفرینش برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۷ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۸ به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۷ تماس بگیرند.
نظر شما