به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در شماره جدید ایست رسانهای به موانع موفقیت استارت آپها در ایران پرداخته شده است.
نشریه «ایست رسانهای» به همت فرهنگسرای رسانه و شبکههای اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانهای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانوادهها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه شبکههای اجتماعی، تدوین و تولید شده است، به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هر هفته در فرهنگسراها، خانههای فرهنگ، مساجد، ایستگاههای مترو، مدارس، دانشگاهها، مراکز فرهنگی، هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب میشود.
نشریه «ایست رسانهای» در فضای مجازی و شبکههای اجتماعی مختلف نیز منتشر میشود و تا کنون شمارههای قبلی نشریه،با استقبال در فضای مجازی مواجه شده است.
در این نشریه به موضوعهای گوناگون پیرامون فضای مجازی و مسائلی که در این فضا و شبکههای اجتماعی به وجود میآید، توجه میشود.
سازمانها و مراکزی که علاقهمند به دریافت نشریه «ایست رسانهای» هستند، میتوانند برای هماهنگیهای لازم با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند و همچنین علاقهمندان میتوانند این نشریه را در کانال تلگرامی فرهنگسرای رسانه به نشانی www.telegram.me/f_resaneh مشاهده کنند.