شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۸
کد خبر: ۹۵۷۸۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
بیست و پنجمین شماره نشریه «ایست رسانه‌ای» با بررسی ایده‌های قابل سرمایه‌گذاری در فضای استارت‌آپ‌ها، توسط فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، منتشر شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در شماره جدید ایست رسانه‌ای به بیان نمونه‌هایی از ایده‌های قابل سرمایه‌گذاری در فضای استارت آپ ها پرداخته شده است.

نشریه «ایست رسانه‌ای» به همت فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانواده‌ها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی، تدوین و تولید شده است، به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هر هفته در فرهنگ‌سراها، خانه‌های فرهنگ، مساجد، ایستگاه‌های مترو، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی، هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب می‌شود.
 
نشریه «ایست رسانه‌ای» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مختلف نیز منتشر می‌شود و تا کنون شماره‌های قبلی نشریه، با استقبال در فضای مجازی مواجه شده است.

در این نشریه به موضوع‌های گوناگون پیرامون فضای مجازی و مسائلی که در این فضا و شبکه‌های اجتماعی به وجود می‌آید، توجه می‌شود.

سازمان‌ها و مراکزی که علاقه‌مند به دریافت نشریه «ایست رسانه‌ای» هستند، می‌توانند برای هماهنگی‌های لازم با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند این نشریه را در کانال تلگرامی فرهنگسرای رسانه به نشانی www.telegram.me/f_resaneh مشاهده کنند.


نظر شما