سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۷
کد خبر: ۹۵۷۸۴
|
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
فرهنگ‌سرای فردوس مجموعه‌ای از نقاشی‌های هنرجویان کودک مجتمع آموزشی ارژنگ را در تالار یک نگارخانه پردیسان به نمایش می‌گذارد.
نمایشگاه گروهی نقاشی «دنیای رنگی» در نگارخانه پردیسانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «دنیای رنگی» شامل مجموعه‌ای دیدنی از آثار هنرجویان نقاشی کودک مجتمع آموزشی ارژنگ به سرپرستی «نسرین السادات داوری» است که شنبه ۲ دی ماه در تالار یک نگارخانه پردیسان گشایش می‌یابد و تا ۱۳ این ماه پذیرای علاقه‌مندان و هنردوستان به ویژه رشته نقاشی است.

 نسرین السادات داوری که مدیریت مجتمع آموزشی ارژنگ را بر عهده دارد و مولف کتاب آموزش جامع و اصولی نقاشی به کودکان و نوجوانان است، از سال ۱۳۶۵ دوره‌های مختلف نقاشی را در محضر استادان بزرگی فرا گرفته و اصول حرفه‌ای این رشته را زیر نظر استاد رحیم نوه سی گذرانده و علاوه بر آن دوره‌های حرفه‌ای نقاشی را در جهاد دانشگاهی فرا گرفته و موفق به اخذ مدیریت و مربیگری از سازمان فنی حرفه ای کشور و اخذ پروانه تأسیس آموزشگاه نقاشی در سال  ۱۳۸۱  شده است.

نمایشگاه «دنیای رنگی» آثار کودکان هنرمند و نقاش مجتمع آموزشی ارژنگ است که به صورت گروهی و تحت نظر مریم جواد در نگارخانه پردیسان برپا شده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۳ دی ماه ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهار راه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.

 
نظر شما