يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۹
کد خبر: ۹۵۸۶۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
فرهنگ‌سرای فردوس مجموعه‌ای از آثار نقاشی با آبرنگ «اعظم جعفری» را در نگارخانه پردیسان به نمایش می‌گذارد.
نمایشگاه نقاشی با آبرنگ در گالری یک نگارخانه پردیسانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه نقاشی با آبرنگ مجموعه‌ای از آثار بانوی هنرمند اعظم جعفری است که شنبه ۹ دی ساعت ۱۶ در گالری یک نگارخانه پردیسان افتتاح می‌شود و تا هجدهم این ماه پذیرای عموم علاقه‌مندان و هنردوستان به ویژه رشته نقاشی با تکنیک آبرنگ است.

اعظم جعفری مربی و مدرس نقاشی با سابقه ۲۵ سال تجربه در این رشته، دارای مدرک مربیگری نقاشی پیشرفته از سازمان فنی‌ و حرفه‌ای و همچنین مدرک مربیگری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی که مدرس نقاش خلاق کودک، سفال و سرامیک، مدادرنگی، گواش، اکرولیک، آبرنگ و خودکار رنگی برای تمام سنین است، تاکنون در نمایشگاه‌های مختلف به صورت گروهی و انفرادی شرکت کرده که می‌توان به نمایشگاه‌های گروهی در فرهنگ‌سرای نیاوران و گالری سیاوش و نمایشگاه‌های افرادی در گالری گیتا و گالری نقش جهان اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۸ دی ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44000203 تماس بگیرند.

  
نظر شما