يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۸
کد خبر: ۹۵۹۸۰
|
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
کتابخانه شهدای محله بهداشت برگزار می‌کند؛
«قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» عنوان برنامه‌ای است که به صورت هفتگی از سوی کتابخانه شهدای محله بهداشت برگزار می‌شود.
هر دوشنبه با قصه‌های خوب برای بچه‌های خوببه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،برنامه‌ «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» با هدف ترغیب و تشویق کودکان به مطالعه مفید و اثربخش و شکوفایی استعداد‏ها و خلاقیت‌‏های آنان برای خلق آثار فرهنگی و هنری به‌‏ویژه بازآفرینی داستان‏‌های کهن و قصه‏‌های قدیمی به زبانی ساده و همچنین آشنایی نونهالان و کودکان با ادبیات، پندهای انسان ساز، نکات اخلاقی و ادبی فرهنگ ناب کهن ایرانی و اسلامی برگزار می‌شود.

در هر جلسه از این برنامه یکی از قصه‌های کتاب «قصه‌‏های خوب برای بچه‏‌های خوب» از مجموعه آثار مرحوم مهدی آذریزدی، توسط قصه‌‏گو با زبان ساده بازگو می‌شود. همچنین کودکان با آشنایی با دنیای قصه و قصه‌گویی با استفاده از لوازم، ابزار و تصاویر، قصه‌هایی خلق می‌کنند.

آموزش قصه گویی، مصور سازی و روش های صحیح مطالعه، بازدید از کتابخانه‌ها و دعوت از نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک برای ارایه تجربیات خود در کارگاه‌ها، از جمله بخش‌های مختلف این برنامه است.

این برنامه دوشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۰ در کتابخانه شهدای محله بهداشت به نشانی بزرگراه آیت الله سعیدی،چهارراه یافت آباد،بلوارمعلم،جنب پارک میرال،نبش خیابان بهار میزبان علاقه‌مندان است.
نظر شما