سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۱
کد خبر: ۹۶۴۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس در برنامه عصرانه کتاب، میزبان دو نویسنده «آرزو مصطفی» و «نیلوفر نیک بنیاد» است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محفل ادبی عصرانه کتاب به رونمایی، معرفی و بررسی دو کتاب از دو نویسنده به نام‌های «ما می‌توانیم» اثر «آرزو مصطفی» و کتاب «سوفار زرین» نوشته «نیلوفر نیک بنیاد»، اختصاص دارد که روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه ساعت ۱۶ با حضور مهدی طهوری نویسنده و منتقد ادبی در فرهنگ‌سرای فردوس اجرا می‌شود.
 
کتاب «ما می‌توانیم» نوشته آرزو مصطفی با تصویرگری یکتا شیرکوند از سوی انتشارات گیوا برای کودکان گروه سنی «ب و ج» منتشر شده است. این کتاب شامل چهار داستان است که به صورت دوطرفه منتشر شده است. یعنی کودک از هر طرفی کتاب را باز کند با تصاویر زیبا و داستان روبه‌رو می‌شود. چون تشخیص سمت چپ و راست برای اغلب کودکان مشکل است با این کار مشکل آنها را برطرف می‌شود.
 
کتاب رمان «سوفار زرین» نوشته نیلوفر نیک بنیاد از سوی انتشارات پرنده آبی در قطع جیبی در شهریور سال ۹۶ در ۱۰۰ صفحه بر اساس نویسه‌های اوستا، اهورامزد نوشته شده و برای گروه سنی نوجوان منتشر شده است.

عصرانه با طعم کتاب عنوان برنامه‌ای است که به منظور سامان‌دهی و ایجاد تحول جریان‌ساز در برنامه‌های حوزه کتاب با حضور نویسندگان و منتقدان ادبی و مخاطبان علاقه‌مند و هم‌چنین معرفی نویسندگان پرمخاطب، تعامل و گپ و گفت شهروندان با آنان در قالب دیداری چهره به چهره و صمیمی برگزار می‌شود که ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از دیگر اهداف این برنامه ادبی است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 44081043 تماس بگیرند.
نظر شما