شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۱
کد خبر: ۹۶۵۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
با همکاری فرهنگ‌سرای ارسباران و انجمن حمایت از حقوق کودکان؛
«نقش مداخلات حمایتی از کودکان در زلزله کرمانشاه» با همکاری انجمن حمایت از حقوق کودکان به عنوان انجمن فعال درحوزه حقوق کودکان درکشور دوشنبه ۲۳ بهمن ساعت ۱۶ در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.
«نقش مداخلات حمایتی از کودکان در زلزله کرمانشاه» واکاوی می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست واکاوی نقش مداخلات حمایتی از کودکان در زلزله کرمانشاه، با شعار «کرمانشاه ادامه دارد» با ارائه گزارش عملکرد انجمن حمایت از حقوق کودکان در زلزله کرمانشاه برگزار می‌شود.

همچنین پنل تخصصی با موضوع «واکاوی نقش مداخلات حمایتی از کودکان در زلزله کرمانشاه» با حضور محمد فرید لطیفی معاون بازسازی سازمان مدیریت بحران کل کشور، شاهین فتحی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر، فرید براتی سده سرپرست وقت ستاد بحران سازمان بهزیستی، شهاب نادری نماینده شهرستان‌های پاوه و جوانرود و ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس شورای اسلامی، نماینده رسانه‌های حاضر در مناطق زلزله زده و نماینده انجمن حمایت از حقوق کودکان اجرا می‌شود.

در این نشست نمایندگان رسانه‌ها، هنرمندان و ورزشکاران و افرادی که در زلزله کرمانشاه و بحران‌های مشابه فعالیت‌ داشتند نیز با هدف تبادل اطلاعات در ادامه روند یاری‌رسانی هر چه موثرتر به آسیب‌دیدگان حادثه اخیر زلزله كرمانشاه حضور دارند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب  اطلاعات بیشتر با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند.

نظر شما