شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۴
کد خبر: ۹۶۷۹۷
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
سحر ولد بیگی، نیما فلاح و محمد مسلمی با حضور در جشنواره غذای خانه فرهنگ مشارکتی یگانه در منطقه۵، از کودکان سرطانی حمایت کردند.
هنرمندان در جشنواره خیریه غذا از کودکان سرطانی حمایت کردندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه فرهنگ مشارکتی یگانه در راستای حمایت از کودکان سرطانی و تأمین بخشی از هزینه‌ها درمان آنان، با مشارکت خیران و نیکوکاران، جشنواره خیریه غذا را در روز سه شنبه ۸ اسفندماه محل این خانه فرهنگ برگزار کرد.

علاوه بر استقبال بی‌نظیر شهروندان و مشارکت در طرح کمک به کودکان سرطانی، هنرمندانی هم در این جشنواره شرکت کردند که می‌توان به زوج دوست داشتنی سینما و تلویزیون سحر ولدبیگی و نیما فلاح و هم‌چنین محمد مسلمی یکی از عموهای محبوب فیتیله‌ای اشاره کرد.

مبالغ حاصل از فروش غذاها و دیگر خوراکی‌های این جشنواره طی یک فیش بانکی برای هزینه‌های درمانی کودکان سرطانی که خانواده‌های آنان از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیستند، اختصاص یافت.

خانه فرهنگ مشارکتی یگانه در انتهای اشرفی اصفهانی، شهرک نفت، نبش کوچه دوم واقع و پذیرای علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌ها و رشته‌های متنوع از رده سنی کودک تا بزرگسال است.
نظر شما