دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۰
کد خبر: ۹۷۱۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
نمایشگاه آثار نقاشی مریم شیخی نژاد با عنوان «در امتداد خطوط» از ۱۹ تا ۲۵ فروردین ماه در نگارخانه فرهنگ‌سرای ملل برپا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه آثار نقاشی مریم شیخی نژاد با عنوان «در امتداد خطوط» از ۱۹ تا ۲۵ فروردین ماه در نگارخانه فرهنگ‌سرای ملل برپا می‌شود. این آثار نقاشی‌هایی هستند زائده و ترکیب رئال و مدرن که دوستی و صمیمیتی بین آنها ایجاد شده است.

نقاش در این عرصه در جست‌وجوی راهی است که تنها در صدد نمایاندن چیزی است که در برابر چشم نباشد، بلکه ذهن را هم به چالش بکشاند و به عبارتی زبان منطق و احساس را کنار هم قرار دهد.

شیخی نژاد  با بهره‌گیری از انواع رنگ‌های همگرا و مکمل در کنار هم و لایه‌لایه کردن آنها و بازی با خطوط، شکستگی‌های ایجاد شده احساسش را در جهت هدفش بیان کرده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۵ فروردین ماه از ساعت ۹ تا ۲۰ به نشانی بزرگراه صدر، خیابان قیطریه، فرهنگ‌سرای ملل، نگارخانه ملل مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر از برنامه‌های این مرکزمی توانند به  نشانی اینترنتی Melal.farhangsara.ir و یا کانال تلگرام فرهنگ‌سرا به نشانی @farhangsaramelal1 مراجعه کنند.      
نظر شما