شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۲
کد خبر: ۹۷۱۲۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
در خانه فرهنگ آیه برگزار می‌شود؛
خانه فرهنگ آیه نشست روان‌شناسی «احساس بهتر» با موضوع قدرشناسی در خانواده را برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست روان‌شناسی «احساس بهتر» یکشنبه۲۶ فروردین ساعت ۱۰ با هدف آموزش و ارائه راهکارهای افزایش قدرشناسی در خانواده با حضور عبدالرضا افزود در خانه فرهنگ آیه برگزار می‌شود.

قدرشناسی از نظر تربیتی عملی است که در طی آن ارزش کار درست بیان می‌شود. با این رفتار است که فرد انجام دهنده به اثرات مثبت کار خود پی می‌برد و زمینه تشدید آن را مهیا می‌کند.
 قدرشناسی بدون استثنا نشان دهنده یک رشد معقول و مورد انتظار در ارزش‌های انسانی است و خانواده باید در رفتارهای متقابل آن را منعکس کنند.

به عبارتی قدرشناسی مرد از زن در اعمال خانه نه تنها او را مورد تایید قرار می‌دهد بلکه نوعی نزدیکی دل را نیز ایجاد می‌کند و به دنبال آن کینه‌ها را از محیط خانه دور می‌کند. فرزندانی که از پدران و مادران خود به شکل‌های مختلفی قدرشناسی می‌کند به نوعی سرعت رشد و موفقیت خود را بالا می‌برند. توفیقات آینده بدون شک به قدر شناسی گره می‌خورد.

در این نشست عبدالرضا افزود مشاور و روان‌شناس خانواده، به عوامل تقویت روحیه قدرشناسی در میان اعضا خانواده اشاره می‌کند و به تبیین و بررسی برخی از مهم ترین اصول در این راستا می‌پردازد و در بخشی از آن، پاسخگوی سوالات مخاطبان خواهد بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به خانه فرهنگ آیه واقع در شهرک اکباتان، فاز۱، روبروی ورزشگاه راه آهن مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44656495 تماس بگیرند.

 
نظر شما